Over the rainbow

Önskade mig tid med mina girls, och det fick jag ju! Vi var och såg generalrepetitionen av musikalen Over the rainbow. Hade velat vara med och dansa! Funderade på att gå på audition men bestämde mig för att jag inte hade tid att medverka. Det hade jag i och för sig inte, men det hade varit kul att veta om man platsat. Jaja, inget att göra nåt åt nu, det kommer väl fler musikaler. Grymma var de i alla fall! Upptäckte att jag känner många i casten och att de har fler talandger än jag visste om. Helt klart värd att gå och se! Spelas i Falkhallens Blackbox.

Sedan följde min brudar med hem till moi. Det blev lite godis, 2,25 cider (strong stuff) och massa snack som vanligt. Är så glad att jag har er tjejer! <3

Me, Myself and I                 Me, My girls and I !

Nu är jag superpepp på en heldag med Julle imon! Efter han jobbat vill säga, stackaren ska upp vid 6 imon. Då ska jag SOVA :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0