Panik...

...var det för några minuter sedan när jag inte kunde hitta mitt leg. Det låg inte i plånboken, väskan, jacka 1, 2, 3 eller på mitt rum. Då såg det inte så ljust ut. Tänkte att det förmodligen låg i kläderna jag haft när jag körde i onsdags, men självklart kunde jag inte komma ihåg vad jag hade haft på mig. Till slut kom jag i alla fall på det och såklart låg det där i fickan.

Så nu kan jag köra till Ätran om en halvtimme. Familjen, mormor och morfar samt kusinfamiljen ska ut och äta. Bland annat min sötnos!

Vad ska man använda för ord för att beskriva min hårfärg augusti-08 tro? Tyvärr kan det bli så i år igen. Mitt hår har en sån förmåga att blekast mycket på sommaren!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0