Pretty damn pathetic

Japp, det är vd de är. Killarna som raggar på msn. Visst, känner man varandra och så, varför inte flirta på msn då. Kommer ihåg att jag och Julle chattade mycket när vi lärde känna varandra bättre.
Men det är inte de killarna jag menar. Jag menar de killar som fått syn på en bild på dig på internet, fått tag i din mailaddress och börjar flirta hänsynslöst innan de ens hinner säga sitt namn. Först får man ett "tja", sedan ett "shit, vad snygg du är" (visst, jag och alla andra tjejer du får tag i? ) och snart kommer "singel?". När de får veta att man är upptagen tappar de flesta intresset men vissa ger sig inte. För visst kan man ju ha kul ändå! Ehm, nej inte riktigt min grej. Nej, jag vill inte att du ska åka 50 mil för att spendera natten här, den spenderar jag mycket hellre med min pojkvän. Patetiska är vad de är...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0