Prom night

Duktig som man är så är man hemma vid midnatt dagen innan match. Match mot Hylte är inget att ta lätt på. Kristineslätt 13.00 för de intresserade av en bra match.

Skolan finns inte mycket att säga om. Bra betyg i estetisk verksamhet, men som dansare hade det varit illa annars. Sedan har jag haft photosession med Johanna, hennes systemkamera och en vit klänning. Bilder kommer!
Fler bilder har tagits under dagen, en sisådär 250 st. Vi var på balen i regnet och såg massor superrfina par på röda mattan! Det är helt enkelt ett måste. Hann inte se alla jag känner, men man orkar inte stå där från 17-19. Kommer ändå granska bilderna sen.
Efteråt drog vi till Elie och grillade med Veronika, Ulrika, Nattie, Nebojsa, Joe och Pontus. Senare under kvällen kom en hel del annat folk. En kul kväll, helt klart! Smått galen stundtals, får välja noga vilka bilder jag publicerar. Haha nej men alkoholmessigt var det rätt lugnt, det flamsades runt rejält ändå.

Nu ska jag se på tv, men kontrollen funkar inte. Buhu! Jaja, det är väl bra eftersom jag borde sova.


Outfit dagtid:
Linne- Gekås
Jeansleggins- Gekås
Wihoo, Gekås all the way! Linnet är gammlat men jeanslegginsen var jag bara tvungen att ha. De sitter precis som de ska

Hoppas du har det bäst där nere. Tänker på dig <3

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0