Shadow

Tjosan alla snyggingar därute!
Lilla jag har varit och tränat fotboll, kommit igång ordentligt med att träna regelbundet nu! Härligt var det och vädret med. Benen mina har dock tröttnat på detta liv jag alltid levt, stackare.
För er som inte visste har jag alltid varit det där överaktiva barnet. Förutom skolan, vänner, fritid och sånt så även: fotboll, gymnastik, teater, sånglektioner, dans, pingis, brottning, scouting, handboll och innebandy har jag ägnat mina dagar åt, 2 eller 3 stycken i taget. Värst var det i fyran, det var extremt! Då var det fotboll, handboll, teater, och brottning som gällde- samtidigt. Sjuksköterskorna har sagt sedan jag var 10 att jag aldrig skulle orka det här någon längre tid. Men sju år senare och här står jag, med 5 danspass och 3 fotbollspass+match / vecka. Och förutom lite sega ben mår jag fint! Livet är bra underbart va ? :)


Härligt att byta om till mjukisar efter man duschat!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0