Tests to ultimatum

Pulsen har precis gått ner till normal och skakningarna har slutat. Okej, lite överdrivet kanske men ungefär så var det när jag kom hem för en timme sedan. Det har varit en hyfsad dag. Musik- och bildredovisning (inte så farligt), fick tillbaka tre positiva prov och så har vi ju visat upp våra danser idag. Är riktigt imponerad av mina clasemates, alla gjorde ett rikigt bra jobb! Jag och Lisette gick och blev jättenervösa precis innan, bl.a. för att det ville inte gå att göra piruetter barfota på det golvet vi skulle dansa på. Lite smått panik att upptäcka det tio minuter innan man ska dansa och inte hinner ändra, så det var bara för oss att köra. Men det gick fint, något litet småfel men det märktes förhoppningvis inte. Nu är det bara att vänta i några veckor för att få veta hur det gick- vill veta nu!

Nu ska jag utöva lite välförtjänt äkta slappning men sen får det väl bli lite matte. Nationella väntar tomorrow morning.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0