The chilling way of life

Orienteringen gick ok. Jag och Ida tog oss runt tävlingsbanan och vi tycker vi gjorde det bra. Sen om lärarna inte håller med skiter vi i. Nu har vi världens slappaste dag framför oss. Var klara med orienteringen halv tio och matten börjar inte förrän kvart över ett. Så jag, Lisette och Elina stack hit och gjorde oss iordning lite innan de stack till skolan för att äta. Det orkade inte jag så här sitter jag och ser på Jakten på Julia. Ett program jag nu ska sluta se, eftersom min favorit Caroline åkte ut.



I eftermiddag SKA jag komma på min dans! Kommer jag på en minut idag så är det ok. Tiden bara rinner iväg och jag låter den. Jag vet att det är massor jag borde göra men jag orkar bara inte. I huvudet är allt rörigt och kroppen är alltid slut. Det finns aldrig tid för någon vila. Har aldrig märkt det så mycket som nu, men nu bryter jag snart ihop...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0