The right side of life

JAG VILL TACKA ALLA DE SOM GJORT DESSA DAGAR SÅ BRA!

Snabbrepris av denna långhelg:
Tordag- träning, såg musikalen Over the rainbow tillsammans med Lollo och Ulrika, girltime med <-
Fredag- heldag med Julle. Matlagning och mys
Lördag- Fest hos mig! Tack alla som kom och gjorde den lyckad! (bilder kommer när röda ögon är fixade)
Söndag- varit med Julle, sett fotbollsmatch och tagit igen mig lite

Denna långhelg har helt klart levt upp till förväntningarna! Nu är jag redo för skolan igen, eller i alla fall så redo man kan bli. Jag måste börja med dans nr 2 nu! Visar den på fredag, jisses!

(8) Telephone - Lady Gaga ft Beyoncé    (är SÅ sugen på att göra en dans till den! Såg nyss videon- grym)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0