This is my day

Jag har haft en helt underbar födelsedag! Väcktes av mor, bror och pojkvän med sång och presenter. Sedan har dagen varit härligt slapp. Haft det mysigt och sett lite på film, hoppat på studsmattan för första gången i år (i shorts och linne- vädret är underbart!) och lite annat smått och gott. Under dagen kom även far och syster hem och mot kvällen fick vi även besök av mormor och morfar samt min kusin. Har helt enkelt haft en underbar dag!

Tack så jättemycket för alla gratulationer som jag fått personligen, via sms och såklart Facebook. Johanna försökte till och med ringa och sjunga för mig men det kanske var bäst att jag inte hade mobilen på mig just då, haha. Hade tänkt svara på allas grautlationer men det blir tyvärr svårt. Är väldigt tacksam i alla fall!


Jag har fått:
Körlektioner samt favoritgodis av mor och far
Jordgubbsmunkar av lillebror ;)
Prsentkort av lillasyster
Pengar av mormor och morfar
Sexy Samba parfym och bodylotion av kusin
Love from New York by DKNY parfym av Julle
Böcker av Julles söta föräldrar


Jag är rent ut sagt orolig för vad jag ska få av tjejkompisarna! Med tanke på vad jag och Lollo gav Ulrika...

PUSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det borde du vara också!

2010-05-02 @ 22:01:18
URL: http://threeparsofme.blogg.se/
Postat av: ulrika

HEHEHEH

2010-05-02 @ 22:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0