Wet, dirty clothes

Förmiddag, blöt plan och fotbollsträning. Härligt!
Mindre härligt är det dessvärre när man kommer hem och ska få av sig de blöta, leriga kläderna som sitter klistrade mot kroppen. Då sjunker humöret rätt snabbt. Nu ska humöret upp igen med ett riktigt varmt bad och Allt för min syster.
Sedan blir det att städa (wihoo!) och övningsköra innan kvällens roliga börjar. Denna kväll erbjuder generalrepetition av musikalen Over the raindow, som jag ska se med mina girls Lollo och Ulrika och sedan beger vi oss till Slätten centrum. Av Slätten, Boberg och Ljungby bor jag ju faktiskt i centrum.
Nej, nu ska jag inte sitta här och sega längre! Hörs senare!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0