10 thing you (might) did not know about me

1.Jag älskar känslana av att fixa sig fin inför fest. Ta ett varmt bad och sedan lägga ner tid på smink och hår. Men innan skolan orkar jag inte så då blir det snabbplattning och mascara + puder.
2. Under mina hittills 17,5 år har jag hunnit hålla på med: fotboll, pingis, handboll, brottning, innebandy, friidrott, teater, sånglektioner, gymnastik och dans. Som mest 4 samtidigt.
3. Jag älskar katter men kan inte ha någon pga min systers känslighet. Men när jag flyttat hemifrån är det minst en liten kise som gäller!
4. Dans är en jättestor del av mitt liv (svårt att missa), men jag har faktiskt bara hållit på med det "på riktigt" med lektioner sedan jag började gymnasiet.
5. Jag har varit i Sverige, Danmark, Norge, Island, Tyskland, Cypern, Turkiet, Italien och Thailand.
6. Jag är livrädd för ormar! Jag vill inte ens kolla på en tecknad bild av en orm.
7. Jag är riktigt svag i armarna!
8. När jag var 14 var jag blond, riktigt blond.
9. Jag kan ha ticks (eller nåt liknande), för jag sitter jämnt och trummar med fingrarna eller fötterna och kan inte sluta. Något som folk brukar störa sig på.
10. Jag smsar mer än 5000 sms/månad, varav de flesta går till pojkvännen eller närmsta vännerna.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0