First performance- done

Då var man hemma igen. Inte lika trött som jag trodde faktiskt.
Förmiddagen var seg. Så är det ofta när man repar, en massa dötid. Dessutom mådde jag inte så bra så jag fick avbryta det lilla jag själv var med på.
På eftermiddagen verkade det som om det mesta skulle gå åt fanders. Första repet tog sån tid att vi hann inte ens med ett "riktigt" rep utan pauser och uppehåll.
Men föreställningen gick awesome! Det är en sån kick att dansa med hög musik, strålkastare och fullsatt publik. Monica var nog stolt över hur mycket vi log när vi dansade, för det känns i käkarna nu, haha. Jag vet inte vad mer man kan säga- underbart är ordet som bäst beskriver det.
Efteråt träffade jag massa folk jag kände i publiken. Alltid lika kul. Dessutom var det någon som jag inte kände som sa att han tyckte jag var duktig. Lite extra kul faktiskt.
Jag är lite småsliten efter en dag som denna

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en mycket fin föreställning, Ni var superduktiga allesammans men det är klart vi mest kollade på Dig.

2010-11-30 @ 22:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0