Gymnasiemässa i Halmstad

Då var jag hemma idag. Var bara på gymnasiemässan mellan nio och halv två- vilket är ganska gött!
Men det var kul att se vad de andra skolorna har att erbjuda (man får lite ångest) och att träffa såna man känner på andra skolor, bland annat Nomi som gick i vår klass men bor i Halmstad nu. Dessutom åt jag massa frukt (nörd, I know), fick härlig massage och våra musiker uppträdde.
Får hoppas att jag fick någon intresserad av vårt estetiska program. Vi skulle gärna ha fler eseteter på skolan!
Om ni är födda 1995 eller ska välja till gymnasiet nu av någon annan anledning: Jag tycker estet dans äger! Bara ett tips.
Idag har jag på mig linne från Bik Bok, skinnimitationsleggins från Gina Tricot och en tröja från Bik Bok.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0