Slow day

Danspasset var grymt! Vi bestämde placeringar och bara övade, övade och övade. Ska öva med ettorna klockan tre med.
Men innan dess har jag två håltimmar. Hade jag vetat det hade jag stuckit hem för en timme sedan istället för att sega... Dessutom har jag inte fått någon lunch och mobilen dör när som helst.
Inte så farligt egentligen- om det inte hade varit för att jag inte kommer hem förrän sju ikväll. Innan dess vill jag ha både mat och mobil...
Men Joanna slutar nu (vissa har det bra), så ska kolla om jag inte kan vara hos henne i någon timme. Hope so!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Eirikastrid

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2011-01-13 @ 14:35:06
URL: http://eirikastrid.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0