Studies and dresses

Tro det eller ej, men idag har jag tagit tag i pluggandet. Har gjort klart 3 olika uppgifter (eller, snart i alla fall). Duktigt Rebecca! Tyvärr är jag lite lat och väljer att göra det lättaste först. Men vem gör inte så liksom?
Annars har det inte hänt mycket kul ikväll. Har börjat kolla lite på nyårsklänningar. Jag vet, nyår är snart här- sjukt! Vad ska man ha på sig då? Klänning, helt klart! Svart? Känns som om alla kommer ha det men det mesta snyggt är ju i den färgen. Paljetter? I looooove paljetter, men mamma gillar det inte (tvätt, hehe). Vad tycker ni?
Jag provade denna klänningen på Cubus fast i rosa, och den sitter snyggt! Men denna svart/blåa?

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0