Taking it easy

Nu: Städa mitt rum (gäster ikväll)
Efter det: Ett varmt bad med en Gossip Girl bok i handen (in English, ofc. Bästa tipset till er som har svårt för engelska: Läs en bok, en bok ni tycker är kul. Då får ni mycket bättre språk på köpet)
Senare: Grey's Anatomy!

Gårdagens outfit (glömde att jag hade kort på den):
topp- Gina Tricot
leggins- Gina Tricot. Vanliga svarta på dagen och skinnimation på kvällen
även grå UCLA-tröja- Bik Bok (som jag hatar att de inte säljer ucla längre!)

PUSS

Kommentarer
Postat av: [email protected]

jag sökte på google vart man kan köpa w715 rosa , då kom din blogg upp , men kan du snälla säga vart man kan köpa den rosa, fin blogg förresten :)

puss

[email protected]

2010-11-13 @ 17:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0