True movienight

Harry Potter filmen var bra. Inte super, men det kan man inte förvänta sig av en film som mest är en förberedelse för en stor uppgörelse och ett slut. Men jag grät, och det har jag inte gjort till någon HP film tidigare. Ni som har sett filmen förstår nog var, ni som inte har sett den än kommer förstå. Ska inte förstöra något för er.
Btw, jag slogs av en liten tanke. Hur coolt hade det inte varit med Harry Potter i 3D? Det hade ägt! Fast då hade väl varje film tagit typ 5 år att fixa...
Efter bion gick jag och Julle och åt pizza. Riktigt gott, men man var inte så hungrig efter att ha ätit godis hehe.
Sen cyklade vi hem till mig och var sociala med mormor, morfar och mina syskon som såg på Ullared. Men den serien är ju inte så bra (tycker vi) så efter något avsnitt la vi oss i min säng och såg på Beck istället. Det gillas!
So much love!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi tyckte det var trevligt att Ni var sociala en stund, sen förstår Vi att Ni inte tyckte att programmet var så intressant.

2010-11-21 @ 22:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0