Constant Movement

Onsdagar är jobbiga men underbara.
Dagen började med hiphop/locking med Rebecca. Kändes som om man såg lite mer "naturlig" ut denna gången, haha. Kul att testa på något annorlunda!
På lunchen hade jag bestämt mig för att en gång för alla göra klart fredagens solo, men fastnade hos först Julle och sedan Lollo och naturarna. Men jag har läget under kontroll- I promise!
Yoga är jobbigare än folk först tror och nu har vi inte så rolig svenska (brukar vara så, inte mitt favvoämne direkt).
Snart är det ledarskap inom lek och idrott. Om jag kommer vara i stort behov av en dusch när jag kommer hem? Oh ja!
Men först ska jag dansa någon/några timmar med Elin, Alicia och Nils. Fun fun!


Åh så gott detta hade varit just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0