Tidsinställt inlägg- Göteborg

Just nu befinner jag mig i Göteborg, shoppandes med Julle.
Är ute efter vissa saker som behövs till föreställningar men också vår/sommargrejer. Jag köpte nya solglasögon förra våren men nu är de nowhere to be found...
Det ska bli mysigt att shoppa med min bby- som alltid. Eller ja, tills han tröttnar på att jag har många fler affärer att komma igenom än han har- haha.

Vid sextiden, tror jag, kommer resten av familjen Boketun upp till Göteborg. Vi ska gå och se Robert Gustavssons jubileumsshow och det ska bli supertrevligt!
Jag tror på en toppendag!


PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

Hoppas att Ni alla fick en jättetrevlig kväll efter all shoppingen.

2011-04-20 @ 21:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0