Pleased

Övningskörde till och från Ullared. Kom att tänka på när jag gjorde det för första gången för drygt ett och ett halvt år sedan och var rent ut sagt livrädd, haha!
Köpte nödvändiga (och mindre nödvändiga) småsaker, som vanligt. Nu sitter jag nergrävd i idrottsteorin inför morgondagens prov. Min kropp skriker dock efter sängen (inte återhämtad efter förra veckan) så det lär jag inte hålla på med länge till.


Att utse dagens köp var inte det lättaste. Hotpantsen var välbehövda (tappat bort mina som jag köpte på sportlovet...), nya örhängen likså (röda stenar). Sen så blir den pösiga men korta tshirten härlig att dansa i. Och parfymen var billig och luktar sött och gulligt. Allt som allt väldigt nöjd alltså!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0