Celebrating a good time

Huset är städat, kylen påfylld och snacks i lådorna. Kameran är nyladdad och klar.
Jag och Evelina har ätit lite grann och jag har fixat mig iordning. Håret är plattat och ögonen svagt målade. Kör mer naturligt idag- både med smink, hår och klädsel.
Om en liten stund kommer några av mina tjejer hit för en liten fest. Emma är påväg tillbaka till Stockholm och Johanna till Kungsbacka- vilket suger- men vi som är kvar i lilla Falkenberg ska göra vårt bästa för att fira att det har varit ett toppenlov. Skål på det!


Kvällens outfit är sommarinspirerad- inte konstigt det med tanke på hur varmt det fortfarande är ute. Möjligt att jag bytar senare dock. Jag megagillar min nya topp från Gina Tricot. Synd bara att ni inte ser det svaga mönstret.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0