Another day

Då har snart ännu en dag gått till ända.
Jag har spenderat den bra!
Bara Engelska C och sedan massa dans i skolan (jag välkomnar träningsvärken imon).
Efter skolan fikade jag på Stålboms med Agnes och Marta (Nils kom sen med). Smoothie och päronbiskvi- mums! Jag träffar dom alla på tok för lite, så nu inför Agnes flytt så var fika ett måste!

Nu kommer jag precis från matchen Böljan C-Vinberg. Tufft att välja mellan att heja på sin syster eller sin bästa vän... Men jag är ju Böljanspelare i själen så jag var glad att den slutade 4-2.

Julle kommer snart hit. Det ska bli skönt med en kväll tillsammans utan körteori... Min älskling klarade ju provet idag så nu behöver jag aldrig mer bry mig om dom jobbiga frågorna!



PUSS

Kommentarer
Postat av: Nysäter

Gratulera Julius till att steg 1, när det gäller körkortet är klart.

2011-08-24 @ 22:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0