Decided

Min sviktande hälsa (haha) fick avgöra för kvällen. För vad verkar mest jobbigt- att åka bil till och från Halmstad och däremellan sitta ner och kolla på föreställning, eller att umgås och flumma (om jag känner dom rätt) hela kvällen? Föreställning i Halmstad it is. Det ska bli extra kul nu när man faktiskt känner en hel del av de talangfulla Halmstadbor som ska uppträda.
Julle blir min chaufför och medtvingade sällskap, haha! Nej, han säger att han faktiskt vill kolla och jag hoppas att han menade det med...
Sen blir det att äta på något gott ställe i Halmstad och sedan hem för att bara ta det lugnt. Passar mig perfekt ikväll!


Bättre än bäst!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0