Friday

Nu sitter jag och Sophia i Falkhallen med våra MacBooks. Vi disukterade innan om det är värt att köpa ut dom till sommaren. Är det?
Har också gått och blivit sjukt sugen på en iPhone! Behöver ny mobil efter jul och det lutar mot den. Jag har alltid sagt att jag inte ska ha en iPhone för att de är så dyra och för att jag tappar min mobil så ofta att den kommer gå sönder, men vi får se!

Vi ska dra oss in mot stan och äta något, för skolmaten var verkligen inte ok!
Sen när Julle slutar bär det at mot Gekås och julklappsshopping. Det är ju 15 dagar kvar till julafton och jag har inte köpt en enda julklapp än!


Vad ska man göra på nyår iår då?

PUSS

Kommentarer
Postat av: Dennis

Har Iphone, den bästa telefonen jag har köpt.



Går att köpa skydd till den som skyddar kanterna så att inte skärmen kan spricka vid fall.

2011-12-10 @ 23:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0