My sunday in pictures





Mamma och Evelina skulle ge sig på att fixa min utväxt och slinga håret någon nyans ljusare. Istället blir det väldigt blont och med vissa missade partier fortfarande bruna. Jag ska ärligt erkänna att jag fällde en tår. Evelina stack till Ica och köpte mer färg och jag och hon gav oss på det en andra gång. Slutresultatet:

Jag hade verkligen inte tänkt bli såhär blond, men det funkar! Det ser faktiskt rätt bra ut till och med.
Jag har ju varit ännu blondare en gång i tiden.

PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

Kan vara spännande detta med att fixa till håret. Slutresultatet blev ju helt okej. Julgranen var väl också fin.

2011-12-19 @ 13:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0