Not bad at all

Kvällen hos Boketuns var så mysig så! Gott att äta, dricka och härligt sällskap är aldrig fel!
Sen var det ju julklappsleken och vad man än får så är den ju kul. Jag fick en prydnadssak, en dvd med Robert Gustavsson och ett mysigt chokladfondueset- not too bad!

Sov över hos min fina och har spenderat dagen med honom. Har fått springa runt på stan och fixa julklappar åt andra (haha) och bakat det allra sista. Galet att vi har bakat så mycket iår! Och jag som inte äter så mycket... Jaja, mina syskon gör!

Jag fick förresten en tidig julklapp idag- hela lönen för musikalprojektet. Ingen pjåkig tidig julklapp inte!

PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

Den lönen har Du väl slitit för, eller huir. P.S. jag frågade inte hur mycket Du fick.

2011-12-23 @ 22:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0