Shopping and more


Lunch på Hello med fina pojkvännen och syster- hyfsat trio där faktiskt! För mig blev det en grillad ciabatta med kyckling och bacon- underbart gott!






2 linnen, en partytopp, en pösigare tshit, short-BH, knästrumpor och två ringar- allt för cirka 550!


Dagens goda gärning: blodgivning! Vissa frågar mig varför jag lämnar blod, men jag tänker "varför inte?". Det är en halvtimme av ditt liv vart fjärde månad och några deciliter blod som reproduceras på några veckor men gör så himla mycket nytta!

PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

Rätt och riktigt att Du är blodgivare. Synd att inte fler gör samma sak. Det kan faktiskt rädda liv.

2011-12-27 @ 22:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0