Last night

Towe kom hem sent igår från Göteborg och eftersom jag och Veronika hade ett tåg att passa så bestämde vi oss för att skippa förfesten och ha den på mitt rum istället- funkade finfint! Bra härlig vän jag har!
På tågstationen mötte vi upp Simon och Adam och vi fyra begav oss till Halmstad. Det var galet mycket folk ute överallt och vi hamnade på The Corner. Vi hade superkul och jag träffade en hel del härligt Halmstadfolk som jag inte träffat på ett tag.
Enda nackdelen var när vi skulle hem. Bussen var sjuttio (!) minuter sen och vi frös som tusan. Sen körde inte bussen den vanliga vägen, så cykeln jag hade ställt vid Ica var inte till hjälp alls!.
Men trots att jag kom hem 05.15 stenfrusen så ändrar det inte att det verkligen var en toppenkväll!





PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0