slipperiness&smoothie

Imon blir det halkbanan. Jag var jätteförvånad när de ringde och frågade mig. Körde tvärbromsningslektionen i måndags och då sa min lärare att han skulle börja kolla när jag kunde göra halkbanan. Jag tänkte att då blir väl det inom den närmsta månaden, inte de närmsta dagarna- haha! Men det ska bli kul! Alla säger att det är skitkul.

Jag skulle egentligen sovit hos Julle ikväll, men eftersom att jag ska upp typ halv sex så får han komma hit egentligen. Synd, för han hade förberett en smoothie bara till mig. Jordgubb och kiwi- låter underbart! Så gulligt! Nu får den vänta. Men jag får hans sällskap i alla fall och det är ju värt så mycket mer.


Skenan vill jag inte ha tillbaka, men gärna brännan!

PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

Så kul att Du skall iväg och köra på halkbanan. Säkert nyttig erfarenhet. Ta det lätt med gasen!!!!

2011-02-23 @ 21:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0