Home again

Nu har jag precis kommit hem från några härliga dagar med min pojk.
Jag har haft det härligt slappt och bara tagit det lugnt med honom.
Tyvärr kan man inte fortsätta så. Nu måste jag plugga psykologi...

Förresten hade jag jättetrevligt igår när vi firade Julles pappa.
Jag, Julle, hans systrar och deras pojkvänner åkte ner till Halmstad ganska tidigt för att fixa i lägenheten och äta chokladpudding. Vid fem kom Julles föräldrar och då blev det bland annat paket, champange och jordgubbar. Efter en del snack och fotograferande bar det av till Fridolfs Krog- en mysig liten resturang. Annars så trygga jag smakade på Pilgrimsmusslor och åt lamm. Sniglarna vågade jag mig dock inte på, utan nöjde mig med goda vitlöksbröd till förrätt.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0