R.I.P. fina dubbelring



Nu har jag precis kommit hem. En powernap hade inte suttit fel, men det finns det inte tid för. Hann tyvärr inte träffa Julle för jag fick ta en tidigare buss hem. Nu ska jag bara byta kläder och fixa mig lite, sedan bär det av till Adisa. Där kommer tjejerna och några av Adisas klasskompisar vara men det blir en ganska lugn eftermiddag/kväll- det är ju trots allt skola imon.
Hörs ikväll!


Jag och Adisa halloween 2008. Mina vänner fastnar inte gärna på bild längre.
GRATTIS på 18årsdagen gumman!!

PUSS

Kommentarer
Postat av: adisa

TACK!! Kvällen var toppen och armbandet var skiit snyggt kommer alldrig ta av det!! jag har verkligen tur att jag får ha er som vänner!! Bilderna är snygga som alltid ;D älskar dig gumman vi får ta gammla gänget snart igen...Pözz!

2011-01-20 @ 18:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0