Much to do

Smått stressig men kul dag idag!
Upp redan vid sju för att ta bussen mot Ätran åtta. Vi hämtade mormors lilla bil som jag ska använda till jobbet i helgen. Eftersom Ullared ligger rätt nära Ätran passade jag och Julle på att ta en snabbtur in dit och det blev som vanligt lite nödvändiga (inte alla kanske) småsaker till ett billigt pris. Bild kommer nog senare ikväll.

Sen då? Ja, har ni sett vädret idag eller? Stranden såklart! Mellan typ 12-14, för nu ska jag iväg och jobba till åtta. Efter det ska jag ut i stan och äta med saknade Emelie.

Som sagt, smått stressig men kul dag!
Nu får jag rusa!



PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

Hoppas Du gillade att köra min lilla röda. Jag tycker i alla fall den är okej.

2011-06-29 @ 23:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0