Bad going on good

Denna dag började som resten av veckan har varit- inte super direkt.
När jag och Ida cyklade till skolan såg vi en kille i min förra klass bli påkörd från sidan av en idiotisk bilist. Ni kan vara lugna- på något konstigt sätt lyckades han undvika att ramla och på så sett klarade han sig med kanske bara något blåmärke. Det var dock läskigt att se, speciellt för jag och Ida var 2 meter bakom, så det kunde lika gärna varit vi.

Men sen vände dagen och helgen verkar bli helt toppen! Jag och Julle delade på en pizza i solen på uteserveringen. Idrottshistoriauppsatsen är klar och inskickad. Ikväll ska jag och Lollo kolla på alla fina studenter på balen och efter att vi ätit ska jag träffa pojkvännen min. Och solen skiner!


Gammal men omtyckt bild

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0