Delay

Varför sätter jag mig ens och bloggar nu när jag egentligen behöver s-o-v-a?

Musikalrepet drog över lite så jag fick ta det senare tåget hem idag. Så var det försenat 45 minuter också- don't you just love it?
Jo men visst, att komma hem halv elva en måndagskväll när man varit iväg hela dagen är kul... Tack till mami som hämtade mig på stationen så jag slapp ta mig först in till stan, sen till min cykel och sen cyklat hem- då hade jag nog inte varit hemma än.

Allt vad plugg heter får faktiskt vänta den här veckan, inte en chans att jag orkar nu!

Men nu blev det väldigt negativt känner jag, så det får vi ändra på.
Jag träffade Danielas familj från Las Vegas idag, supertrevligt! Ska bli riktigt kul att de ska se föreställningen! Sen gillar jag ju engelska så jag passar på att snacka en del med dom. Inte som vissa andra, som tycker engelska är läskigt och typ springer iväg (hmm, känn dig träffad!), haha.
Något annat positivt?
Alla sköna Halmstadbor i ensemblen, kommer sakna dom när det här är slut!
Sista positiva innan jag ska se en film då...
Min säng är för jäkla go asså, haha!


Då tyckte jag inte att jag var brun- gissa då hur blek jag känner mig nu!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0