Make my mood better

Ännu en gång var det en stressad Rebecca som åkte till Halmstad men kom hem jätteglad och nöjd- underbart!
Slutdansen som jag haft sånt problem med och fasar inför verkar faktiskt bli väldigt bra- tänka sig!
Och ensemblen är ju bara för go, riktiga energiknippen! När detta är över kommer jag nog ha svårt att fatta det...

Glöm förresten inte att komma och kolla! Bara 50 kr styck!
2 december NollTreFem i Halmstad (Slutsålt)
3 december NollTreFem i Halmstad
10 december Laholms Teater
5 januari NollTreFem i Halmstad
7 januari NollTreFem i Halmstad

NollTreFem ligger precis jämte Österskans bussterminal, cirka 5 minuter att gå från buss eller tåg!



Nej nu förtjänar jag verkligen en dusch och att ligga utslagen framför tvn! Det lär bli Försoning, eftersom jag missade första halvan på engelskan idag och ska se sista imon. Sen så är den ju så himla bra med!

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0