Back from Borås

Hemma igen från Borås. Slapp åka direkt till Halmstad, vilket var rätt bra skönt. Härligt att kunna packa upp, byta om, blogga lite och bara ta det lugnt.
Tiden i Borås var kul! Man har inte så höga förväntningar när man vet att man kommer vara 40 år yngre än medelåldern, haha, men det var över förväntan!
Bra och nyttiga föresläsningar, bo på Grand Hotell, äta och dricka gott, smaska på exotisk frukt hela tiden, musikquiz som vi nästan vann (underskatta mig inte, haha) och de vi valde att umgås med var kul! Halmstad-gänget försökte supa ner mig och Ida redan innan middagen, haha. Pensionärerna var rätt bra crazy faktiskt- hade inte AnnaCarin förvarnat oss hade jag fått en chock!

Ni som får tillfälle vore verkligen gå på en föreläsning av David Lega! Han sitter i rullstol och har knappt någon styrka i armarna alls, men han har vunnit VM-guld i simning i Paralympics och har massor för sig. Ett riktigt energiknippe trots sitt grova handikapp, och snubben har humor också. Riktigt coolt!


Taggade tjejer innan poweryogan! Sorry för bildkvalitén.


Jag och Ida på kvällen. Fint ska det vara, haha!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0