Clutz of the day

Home, sweet home.
Dagen i Halmstad var bra. Vi hade genomdrag och det var superkul att få se teatern och sången med, eftersom jag bara haft dansen. Fick hoppa in som stand-in på en roll med, haha.
De var superduktiga! Behöver fortfarande övning, men det kommer bli toppen!

Sen hände det som gör att jag förtjänar utmärkelsen dagens klant!
Jag skulle ta tåget från Halmstad till Kinnared och kunde svära på att det gick 16.22- hade kunnat sätta pengar på det!
Så jag slutar fyra men segar kvar lite, snackar med folk och så. Kommer till tågstatationen kvart över.
Halv smsar jag mamma att det är konstigt att inte tåget kommit än.
Men gissa vad- det gick 16.11!
Usch och fy, jag som var så säker! Jag fick hoppa på första tåg till Falkenberg och åka med familjen istället- kom precis i tid till firandet som tur var!

Spenderade det mesta av kvällen med min lilla gullunge till kusin, brukar ju sluta så. Om ni träffade henne skulle ni förstå varför!



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0