Don't listen to your boyfriend when you're about to order food...

Det shoppades en hel del igår, hehe. Men nu har ju hösten kommit och då behöver garderoben uppdateras med höstkläder! Ni får se senare idag eller imon!
På Wild West Steakhouse var det supergott! Det hände en grej som var lite kul:

Jag och Julle funderar på vad vi ska beställa. Han bestämmer sig för kött och jag för revben. Man kan välja mellan enkla eller dubbla och jag tänkte att jag orkar bara enkla, men eftersom Julle också ville ha så sa han att jag skulle ta dubbla. Det skilde bara några tior i pris så jag tänkte "Varför inte?".
När sen servitrisen kommer med vår mat och hör att det är jag som ska ha revbenen börjar hon skratta.
Det var en jätteportion! Två enorma revben, plus tillbehör.
Julle fick ta det ena och jag orkade ändå inte äta upp allt...



PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

Ja det var en rejäl portion Du fick. Julle smakade väl gärna på revbenen som Du beställt.

2011-10-09 @ 15:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0