Good timing

Jag skickade in min engelskauppsats igår 23.59- grymt eller vad? Får bara hoppas att inte lärarens dator går före...
Nu sitter jag i skolan och ska när som försöka plugga matte. Det är så lätt att fastna vid Facebook eller Bloglovin' istället!
Nej, idag måste jag faktiskt plugga flitigt, har prioriterat dansen rätt mycket hittills i höst.

Sen på lunchen ska jag och Alicia öva inför tävlingen (man tar varje chans man får) och testa med kläder. Börjar bli riktigt taggad nu! Vi har sett deltagarlistan och det kommer lätt bli värt att se!
Glöm inte att komma och kolla! Söndag 9 oktober i Falkhallen 17.00.
Mna kan förboka biljetter genom att skriva i loggen på Facebookgruppen "Skapa dans koreografitävling". Bara 50 kr styck!



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0