Long movie

Jag tar mig en paus från 3-timmars filmen om Hitler som jag ser som historialäxa. Tur att vi såg exakt samma film i nian!

Gårdagens uppträdande, all positiv respons och dagens lektion med ettorna har gjort mig jättesugen att koreografera! Vllken tur då att jag jobbar som koreograf, haha!
Så dagens införskaffande av Spotify Premium har lett till massor av musiklyssnande i jakt på rätt låtar.
Om någon läsare där ute har tips om bra danslåtar, lugna eller snabba, är det bara att lämna en kommentar.

Nej kära läsare, dags att dyka tillbaka in i pluggets värld! How wonderful...

Btw, folk har tydligen missuppfattat mig. California King Bed är INTE min dans till slutproduktionen, det är en dans som jag gjorde för auditions. Jag bara testade den på ettorna som en kul grej och så jag vet vilken nivå jag kan lägga min "riktiga" dans på.

PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0