2.44

Då var jag hemma igen.
Fötterna har börjat återhämta sig efter timmar i höga klackar (men de är ju så snygga!) och sminket är borttvättat.
Jag är inte riktigt redo att sova än, så jag bloggar lite om kvällen och ser på Grey's- vad annars?

Det var en rolig liten förfest hos födelsedagsbarnet Pelle!
Jag, Pelle, Lollo, David, Ulrika, Jenny, Veronika, Simon, Felix, Peder, Frida och Robin- I think that was everybody.
Hade vi vetat hur segt det var i stan hade vi troligen stannat där, eller följt med vår 17-åring Ulrika hem till henne. Men men, nu visste vi inte hur det var i stan så vi drog dit. Inte världens ös direkt, men med bra sällskap blev det en ok kväll i alla fall, och vi har ju fortfarande förfesten!



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0