First day of auditions

Då var första dagen av auditions avklarad- och jag är helt slut!
Bra har det gått, riktigt bra! Var faktiskt lite småtveksam i början, men plötsligt höjde det sig rejält!
Längtar tills imon, då jag får plåga dansarna med svårare stuff för att kunna välja ut mina 6 dansare- moahaha.... Eller inte, men det ska bli kul att se vad de klarar och går för!
Det var också kul för två tjejer från en dansgrupp som jag tycker är grym var och kollade idag för att få inspiration av mig till hur man håller en audition- och de tyckte det var jättebra fick jag höra sen. Känns grymt!

Nu blir det bara att skriva klart projektplanen som ska vara inne om mindre än fyra timmar, och förbereda det sista igen inför morgondagen. När jag kunde varit med Julle nu, om jag bara gjort klart saker i tid... Jag suger!

Btw, det blev visst inget inlägg igår kväll, sorry. Det blev pojkvän, pizza och filmmys- underbart!


London, London...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0