SYTYCD Lady Gaga episode- AMAZING

Trött tjej- oh yes! Men det är bevis på att jag verkligen ger allt på mina många danslektioner!
Idag har det varit engelska C och sen tre danslektioner. Vi har kommit en bit på slutproduktionen nu- awesome!

Nu är jag hemma och har precis haft möte med Daniela över Facebookchatten- haha! Men stackaren var sjuk och kunde inte komma in till stan, så då får man vara uppfiningsrik! Jag har en hel del dans att planera och koreografera inför veckans två lektioner, finns ingen chans att skjuta upp det.
Men först blir det ett varmt bad, för mina ben behöver verkligen det!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag har tänkt på en sak.. Du måste duscha väääldigt ofta.. :)

2011-09-28 @ 22:43:55
URL: http://evelinabengtsson.webblogg.se/
Postat av: Rebecca

haha ja du, det blir det ;)

2011-09-29 @ 12:36:13
URL: http://rebeccaevasofieberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0