Through with auditions

Ännu en heldag i Halmstad med auditions avklarad.
Grymt kul har det varit, men usch vad utmattande det är ändå! Nu är casten klar och det verkar bli super!
Är så stolt över hur duktigt folk dansade idag, och den lyriska koreografin jag satte ihop på mitt rum igår kväll blev faktiskt riktigt, riktigt fin! Jag har riktig talangfulla dansare att jobba med så dettta kommer bli awesome!
Även de som inte hade dans som huvudämne var såklart också jätteduktiga, haha.

Men nu ska jag sluta blogga! Har knappt träffat pojkvännen min i helgen så nu ska jag ägna mig åt honom!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt att det gick bra för Er i Halmstad.

2011-09-12 @ 14:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0