Should have done it much sooner

Behöver jag ens säga att det var jobbigt att gå upp halv sex? Nej, jag misstänkte att ni fattade det ändå.
Men jag slapp köra eftersom att Ida tog körkort igår!
Radioinslaget var kort men kul. Det finns på P4 Halland Smakstarts hemsida och facebooksida. Det finns också ett klipp över hur jag försöker att på minimal tid lära Erika en inte superlätt diagonal, haha.

Skolan innebar mest dans- har oftare träningsvärk nu än inte, haha.
Nu sitter jag här upp över öronen i plugg. Projektplanen ger mig ångest, hur vet man att man gör den bra?


Härliga Trafalgar Square!

PUSS

PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

Härlig bild!!

2011-09-08 @ 18:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0