Bounce summercamp dag ett

Igår kväll lagade vi mat och satt och åt på innegården. Den är supermysig- som tagen ut en Astrid Lindgren-film eller nåt!

Idag började vad jag har väntat på i månader!
Haha det är nästan så man blir lite smått starstruck ändå när den första personen man ser när man kommer in på House of Shapes r Benke (inte dåligt snygg! Och så grym på att dansa!), och sen tar första dansklassen för störtcoola Jennie.
Folk som man har som största dansförebilder och har sett en massa på tv liksom.

Idag var det jazz med Jennie och hiphop med Alvaro som gällde. Så grymt kul!
Jag har nog aldrig förr svettats så mycket och efteråt kunde jag knappt stå- men det känns grymt!

Jag var hela tiden lite tveksam om jag hade valt rätt nivå. Eftersom det är mixad jazz och hiphop blev valet svårt- då jag är betydligt mycket bättre i jazz. Där känner jag fortfarande att det hade varit mer av en utmaning att gå i nivån över, men då hade jag varit rökt på hiphopen.
Det känns som om jag gjorde rätt val i alla fall- även om det bokstavligen talat nästan gör ont i mig så himla mycket som jag vill köra jazzkoreografin som Jennie hade med nivån över.
När sånt händer inser man hur mycket man älskar att dansa, haha.

Förutom att kolla lite på andra klasser så har jag, Ida och Viccan tagit en liten shoppingtur, lagat mat och ätit rätt sent.
Så nu börjar deg bli dags att sova och hoppas att jag kommer ur sängen imon, haha.

Mitt internet är sisådär just nu och då går det inte att ladda upp bilder, men det kommer!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Fortsatt trevlig vecka med en hel del träningsvärk, men det var Du väl beredd på??

2012-08-07 @ 15:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0