When something makes you this happy you better hold on to it

Åh, lycka - lycka - lycka!

Dansdagen började med en 4-timmars workshop för Thomas Benstem.
Han har koreograferat So You Think You Can Dance, Melodofestivalen, Ladies Night och mycket mer.
Rebecca (min partner i koreografitävlingen i år) halvt känner honom och har snackat så himla mycket om hur grym han är, så jag var lite orolig för om han skulle lyckas leva upp till den bilden.
OM han gjorde!!

G-R-Y-M dansare, störtcoola och roliga koreografier och verkligen hur skön människa som helst!
Redan under första uppvärmningslåten förstod man hur ballt det skulle bli!
Åhhh!

Efter det skulle jag ta mig igenom ett pass med lyrisk jazz också för Oscar, och även om man var helt slut så hittade man extra energi någonstans.
För det är ju ingen hemlighet att jag älskar lyrisk jazz, hihi.

Imon är det SHOW på NollTreFem, där alla grymma koreografier från veckan kommer visa upp.
Gratis och bra, så det är bara att dyka upp strax innan 19.30.

Nu är det verkligen sängläge som gäller för min del! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0