It hurts everyday

Då har jag kommit hem, ätit, duschat och rakat benen. Nu sitter jag här i nedbäddad i sängen i min typ Onepice och ska kolla OTH- hur mysigt?

Just det ja, angående musikalen. Jag ska korepgrafera ännu en musikal för Sensus, denna gången i samarbete med Malin som gick ut dans för två år sedan och var med i musikalen i våras. Hon var en av de jag umgicks med mest då och jag tror vi kan komma på awesome grejer tillsammans!

Ni har fortfarande chansen att söka dit! Spana in denna sidan för mer info!
Jag kan avslöja att det är en modern version av Den lilla sjöjungfrun och det är mer dans än tidigare! Sök, sök, sök!



PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

Alla med intresse kommer nog att pröva, eller vad tror Du själv?

2012-02-27 @ 22:38:56
Postat av: Dennis

Tur att du har en snäll kusin eller hur?

2012-02-29 @ 17:57:16
Postat av: Rebecca

Dennis- absolut! :)

2012-02-29 @ 22:50:02
URL: http://rebeccaevasofieberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0