Accepted to the University, but...

Den stora snackisen hela dagen idag är ju antagningsbeskeden till högskolorna/universiteten.
 
Haha, alla fick smått panik när antagning.se överbelastades och folk inte kunde se vart de hade kommit in.
Själv tog jag det lugnt, för redan när jag sökte i våras så visste jag att jag ville vänta minst ett år innan jag börjar plugga.
Men jag visste att jag sökte en utbildning som var svår att komma in på och på den kanske svåraste skolan i landet att komma in på den utbildningen, så jag sökte för att se vart jag stod i konkurrensen och om jag behöver göra högskoleprovet igen.
 
Sen gick jag och tappade bort min aktiveringskod (för andra gången....) så jag räknade inte med att få veta idag ändå, men så dök det ner ett mail från Göteborgs Universitet i mailboxen, som tecken på att jag är antagen på deras sjukgymnastprogram.
Jag tänker ju som sagt inte börja plugga denna hösten ändå, men visst är det kul att veta att man platsade!
 
 
PUSS
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

GOTT FÖR DEJ ATT VETE VAR DU STÅR I KONKURENSEN, när det senare blir dax att söka igen.

2012-07-12 @ 22:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0