Finally some sun, but not much time to enjoy it

Jag fick klara mig utan stranden idag för jag hade varit ett vrak på fyra timmars sömn- men attans vad avis jag var!
Så nu satsar vi på en något tidigare sänggång och att börja sex imon istället!
 
Efter jobbet har det blivit en middag på stranden med Emma och Joanna och sen lite Top Model och Desperate Housewives med syster. Hur perfekt var det inte att 3 dagar efter jag, mami och Evelina hade sett klart säsong ett av DHW på dvdbox så börjar säsong två på förmiddagarna på 5an?
Samma tur som jag hade med Private Practice, hihi.
Jag kan förresten säga att det är supermysigt att jag, Evelina och mamma följer samma serier!
 
Portionerna man får på Royal Thai är e-n-o-r-m-a!
Men man ska inte klaga, för nu får jag ju supergod lunch imon, haha.
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0